Гальмівні диски – це одна з основних і важливих деталей гальмівної системи автомобіля. Це знають всі. Ремонтопридатність гальмівних дисків – це практично притча во язицех.
Основні показники діагностики, що ведуть до ремонту гальмівних дисків
Сервісники переконують, що у разі найменшого відхилення від заводських параметрів, потрібно проводити заміну гальмівних дисків, воно і зрозуміло – це їх заробіток. Практики – ремонтники, навпаки схильні до того, що ремонт гальмівних дисків – це звичайна справа, природно, за умови позитивних показників діагностики гальм.
Існує цілий перелік параметрів попередньої діагностики гальмівної системи, за яким водій сам в змозі визначити, що в гальмах несправне.
Стосовно гальмівних дисків основними показниками їх несправності є:
- Гріються гальмівні диски
- Під час руху при гальмуванні проявляється відчутна вібрація педалі гальма або рульового колеса.
- При візуальному огляді видно іржа на гальмівних дисках або явно видимі борозни в місці контакту гальмівного диска і колодок.
При наявності вищеперелічених факторів необхідно вживати заходів для ремонту гальмівних дисків.
Варіанти ремонту гальмівних дисків
Перегрів гальмівних дисків викликається порушенням правила вибору швидкісного режиму, яке, в свою чергу, змушує водія застосовувати заходи екстреного гальмування. Це і веде до перегріву гальмівних дисків, що в підсумку може призвести до їх руйнування.
Адже при перегріві порушується структура матеріалу, з якого виготовлені гальмівні диски. При перегрітому гальмівному диску експлуатація можлива, але фахівці все ж рекомендують у цьому випадку заміну гальмівних дисків.
Іржа на гальмівних дисках – явище поширене, і відбувається воно з двох причин: підвищена вологість в місці зберігання авто, вплив реагентів, які застосовують у зимовий період на дорогах.
Є ще один варіант – це рідкісна експлуатація автомобіля. Якщо весь гальмівний диск покривається іржею, то особливо можна не турбуватися. Але, якщо іржа явно проступає в місці контакту гальмівної колодки з диском, то прийшла пора робити проточку гальмівних дисків, або міняти зношені гальмівні колодки.
Биття педалі і керма при гальмуванні вказує на те, що поверхня гальмівного диска прийшла в непридатність, і потрібно проточка і шліфовка гальмівних дисків. Шліфування гальмівних дисків проводиться після проточки з метою припинення биття і позбавлення гальм від наявного шуму.
При ремонтних роботах по проточці гальмівних дисків найголовнішою вимогою є параметри виробника, які обмежують товщину гальмівного диска, нижче якої опускатися не можна категорично.
Удачі вам, любителі свого автомобіля.